torsdag kväll...

jag är verkligen helt slut. Att så "många" barn kan pumpa energi ifrån en är lite mystiskt ;) HAHA!

Efter mitt besök hos Sophie så tog vi bussen hem och sen åkte vi vidare till stan, va tvungen att dra in på Jula för att köpa en ny vattenkokare, då vår tydligen sa upp sig imorse!
Fuuck. Jag som älskade den!

När fråga olle börjar snart ska jag slänga mig raklång i soffan och bara njuuta av lugnet.

Btw....Sigge skötte sig utmärkt(eller ja nästan)idag. De vart lite skrik då han va lite blyg, men när han upptäckte att mamma faktiskt va me han så vart han lite lugn. Undra om han kommer få de efter Stoffe att va blyg eller om detta är nå tillfälligt och försvinner sen!
Men så några stunder så slappnade han och satt och små flirta lite me mamma Emma :p

Gud måste verkligen säga att där sophie bor, jösses de va ju ur mysigt hus :) Och laga mat kunde hon me, lasangen och kladdkakan, de va ju bara föör awsome!

Nej nu skiter jag i de här och gör "mitt" på datan....

God natt och ha en fortsatt trevlig kväll!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0