söndag kväll...

och här sitter jag med min nya dator....och ja hatar allt som är nytt! Man ska lära sig och känna in sig i grejer...

som denna nya dator, alla bokstäver sitter inte där dom satt som på min gamla, så ursäkta alla stavfel. Jag är inte full!

Idag då....idag har vi röjt ut i ett rum som vart fullt me grejer. Nu är det tomt...

Så all den skit som skulle kastas den har vi eldat upp me!

Sen åkte jag och införskaffade min nya dator, eftersopm fläkten bara la av på den gamla.

Hör och häpna, men....visste ni att elgiganten INTE byter en fläkt på en laptop om den pajjar. Dom har inte grejer till de....inte ens på servic får den komma.

Idioti eller vad?

Men de är ju skit elgiganten de, dessvärre så blev de elgiganten igen...



Nå ja, de va väl min intressanta dag. Kul va?

>Nu ska ja se på BB och sen hoppa i säng.

Goo natt!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0