Sömn!

De är nåt man i detta hus inte vet vad de är om man är under 1 år!
Fy fan.
Jag hatar dessa tänder som ska spöka för Sigge. Fy fan.
Jag är som många andra, behöver ha min sömn. Visst ja har inga problem att gå upp en eller två gånger om natten. Bara jag får sova sen! Och helst länge.
Men... Att behöva gå upp fler än 6 gånger är fan i mig inte okej!
Så nu är jag på piss humör. Vilket kommer tyvärr gå ut över alla som kommer i min närhet!
Får jag inte sova länge om mornarna så tar de ett tag för mig att "starta upp". Kunna skämta och allt de där. Detta är nåt min karl fortf inte lärt sig efter 2 år...

Nej nu ska ja ta mitt humör och gräva ner mig!

Btw.... Sigge måste va nån gåva från satan! Kan man ha en mer "oturs" unge?! Kolik, grinar över alllt, blyg, kass på att sova osv...

Suck!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0