Sikken dag!

full rulle, och en god bulle!

Nee skoja bara, ska inte döda er me min dåliga humor!

Allt gick kanon hemma hos mamma, jag pekade vad vi skulle baka, och hon bakade :P

HAHA!

Nu är de mesta klart inför dopet, bara allt som ska inhandlas i helgen. Så i helgen blir de full rulle, då stoffe jobbar på sista april. Och dopet är 1 Maj.

Så därför ska vi hinna så mkt i helgen som kommer.


Och denna helg då, den går åt den me. Imorrn kör vi STOR städ. Då prästen kommer på måndag!

Va skönt när allt är klart den 1a maj....

Nu tänker jag dra fram allt godis och kör lite mys! Ja me mig själv då jag inte är vän me han jag bor me just nu :p

HAHA!


Avtryck
Postat av: mikaela

såg på facebook att du ville göra naglarna, åk gärna till hon i Mehebeby vi bor nämligen grannar. :P hehe hoppas du hinner göra dem innan dopet i alla fall :) Lycka till! :)

2012-04-21 @ 22:12:31
URL: http://hallontuttar.blogg.se/
Postat av: mikaela

Det var synd. :/ jag har tyvärr ingen aning om hon är duktig eller ej, lär faktiskt erkänna mig väldigt okvinnlig. Har aldrig i hela mitt liv fixat mina naglar. :P

2012-04-21 @ 23:47:21
URL: http://hallontuttar.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0