Så där ja!

maten är i magen.

Allt är dukat och klart inför imorrn. Om ja är nervös? nee inte nu, men jag blir väl. Jag ska stå där framme och allas blickar kommer vara på oss. Mest på Sigge hoppas ja :P haha.

Bästa vännen Carro som imorrn ska bli gudmor ska trotsa sin rädsla att prata inför folk, läsa en dikt för lilla Sigge. Jag hoppas han lyssnar noga den lilla skiten ;)

När vi va och dukade upp lite i församlings hemmet idag så passade vi på att gå in i kyrkan, då jag aldrig vart i Vendels kyrka. Va rätt mysigt.. och Sigge han satte igång och prata och skratta högt. De ekade ju, så de va väl kul :p
Få se om han kommer tycka de är lika kul imorrn me :p

Jag sätter 100:- på att de blir gallskrik!

Nu sover han, och pappan i huset är väääääldigt trött han me. Så de blir nog en tidig kväll för oss me. 
Så vi orkar me morron dagen. 

Huga, efter de här känns de som att jag aldrig mer vill ha dop. Men Carro tyckte att man inte kunde bara döpa ena barnet :p eftersom man gör de mest för presenterna sa hon ;) HAHA.

Så jag får väl ha dop då för nästa barn :p 

men de dröjer..........

Nej nu ska ja kika lite på internet och sen pussa på min älskling! (stoffe alltså) 

 


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0