redo!

nu är vi redo för dagens äventyr.

Nog för att de va rätt så sömnlöst här i Läby inatt, men de stoppar oss inte idag! Måste få träffa folk och umgås me flickorna!

Vette sjutton va de va me Sigge i natt, förmodligen tanden som spökade. Han sov så oroligt och vaknade ungefär 1 gång i timmen...

Men solen skiner och de är skönt ute, så tur att vädret är på min sida idag! Om en timme sitter vi (förhoppningsvis om inte bussen är sen) på bussen mot andra delen av Björklinge!

Jag har talat förstånd med Sigge om hur man beteer sig idag och att de inte är nåt farligt att träffa andra barn + mammor.
Hans mamma är med han hela tiden, så han kan spara tid och energi på att ula och bula!
Sen om han fattar vad jag sa, de är en annan femma!

Ska se klart på BB nu och sen försöka hinna få i mig lite frulle, lilleman sover- äntligen!

Ha en toppen bra torsdag på er!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0