PRO resa....

jajjamen.

Imorrn ska jag och PRO ut och resa, vi ska på bussresa :P Hela väägen till Älvsjö ska vi åka, då vi(jag, mamma och syster) ska inta trädgårdsmässan!

Kan hitta massa roligt och fint där, vem vet?

Nåt måste man ju pynta svärmors trädgård med :p Ja, eftersom att de är svärmor som äger huset och gården vi bor i/på. :P

Så klockan 9 imorrn avgår bussen från Uppsala, okej att pensinärerna är pigga och alerta den tiden. Men jag är inte människa den tiden...
Men bara le och se glad ut!

Men ikväll ska vi köra på fredags mys. Jag ska iaf se den nya serien på 4an, New girl. Verkar va en rolig serie :p Men vem vet... skenet kan bedra!

Snart kommer pappan i huset hem, däcken på bilen skulle tydligen bytas. Sen under helgen eller när han får tid så ska han undersöka felet på bilen... de låter för j*vligt rent utsagt!

Jag och Sigge ska roa oss med att möta upp en tjej som ja ska köpa en gå stol av. Skulle få en gratis av Carro men hon bor alldeles för långt bort för att hämta den :p
Eftersom att bilen inte går som den ska så kan vi inte ta bilen till henne :(

Så de är vad vi ska göra iaf..

Sen så kör vi mamma och pappa mys, alltså vuxen mys. Okej inte de vuxen myset som ni nu tror :P HAHA!
Vad tror ni om mig egentligen?

usch på er.


Avtryck
Postat av: Caroline Lias mamma

På andra sidan spåret så ligger ett superbra café konditori ;) (Älvsjö Konditori)

Ha de så kul på mässan :)

2012-04-13 @ 17:53:36
URL: http://carolineaf.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0