Mamma hjärtat brast

Fy... Detta gjorde verkligen ont i mamma hjärtat.

Sigge har ju en väldigt speciell mage om man säger så. Han hsr skött den väldigt bra själv nu i några dagar. Annars brukar man få hjälpa han på traven lite, massera magen, lactulos och tempen...
Men idag.... Han va så bajs nödig så ja masserade magen på han och jag såg att han försökte få ut korven(äckel varning!) han pressa och pressa och pressa... Och när den väl är på g ut, han skrek.... Han skrek som en stucken gris. Förmodligen gjorde det skit ont på han! Och mitt hjärta gjorde ont... Jag kunde inte hjälpa honom att få bort smärtan mer än att försöka göra så han pressa ut den fortare.
Fy.... Stackars min pojk!

Men efteråt.... Oj vilket leende och man såg på han att han va sååå nöjd!


Avtryck
Postat av: Jennie

Urs, det är verkligen hemskt med förstoppning och så trög mage på små! För oss har linfrön varit räddningen. Bonusdottern hade så otroliga problem med förstoppning när hon var mindre, det var hemskt men som sagt linfrön var räddningen. Man kan koka linfrön, sila bort fröna, låta kokvattnet svalna och ge barnet det att dricka...Hoppas det ordnar sig!

2012-04-19 @ 20:24:54
URL: http://mammajniee.blogspot.com/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0