gäääsp.

usch så trött jag är.

snart ska jag hoppa i säng.. imorrn är de torsdag, skärtorsdag. Och de är sååå skönt att bo på landet me typ ingen granne. Alltså inga barn som kommer och tigger godis!

Och i och med att de är dag före röd dag så slutar Stoffe tidigt. De gillar jag...sen har vi 4 dagar framför oss TILLSAMMANS.
De gillar vi ännu mera...

På fredag kommer vi lämna bort Sigge bus, han ska få sova hos min bror tills lördag. Vi ska måla och tapetsera klart de sista nu.
Sen är de KLART.
Färgen vi ska måla me stinker otroligt mkt och då vill jag inte ha Sigge hemma som andas in den...

Så på lördag ska vi endå till Storvreta och äta nåt me påsk mat. vad de är? de vet man inte eftersom min bror bjuder på maten :P

HAHA.

Vi va en snabbis till svärmor för att hämta hem lite saker, och från henne och en bit framåt så fick jag äran att övningsköra. Stoffe fick sitta i bak, vilket betydde att han hade noll koll på bilen. De enda jag fick höra va "måste du slicka vägkanten"
Sen när jag körde klart och han satte sig framför ratten, så lägger han av väääärldens äggmök! Fy faan.
Han va så nervös att han höll på att skita på sig, hahaha! Hur ska de gå för han när jag får övningsköra lagligt :P hahaha.
KOMMER han skita på sig...

Nu ska jah börja förbereda mig för natten...

Antar att jag endå inte kommer somna tidigt.

Men....goo natt!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0