dripp dropp dripp dropp...

de regnar. De öser ner.

No shit liksom.

Nå ja, hellre de än snö iaf.


Vi va tidigare ikväll och tittade på huset, åter igen....

JAG ÄR SÅ KÄÄR I DE!

Men än ska vi inte ropa hej!

Vi väntar på att banken ska ringa oss så får vi se hur detta går!

Tittar just nu på ice age 3... dom filmerna är så klockrena.

Men varför i hela fridens namn sänder tv4 de nu på svenska dessutom. barn ska väl sova?

Undra hur mkt klago mail av arga föräldrar tv4 kommer få :P

Men....
senare ikväll är de fråga Olle... JÄÄÄJ.

Där får man lära sig snusk :p
Och vem gillar inte snusk ;)
Man måste kolla på de och lära sig lite så Sigge kanske får en lillasyster nångång ;)
HAHA!


Avtryck
Postat av: Emelie

Fan va jag tycket det är bra att du påminner mig om att det är FRÅGA OLLE!!!

Varje vecka har jag glömt vilken dag det är men du påminner alltid :) Tack tack!

2012-04-26 @ 21:16:58
URL: http://emelieochlivia.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0