vilket jäävla samhälle.

att vara sjukskriven ska tydligen kännas fysiskt OCH psykiskt...

Ja tror de känns mer än att man är sjukskriven.

De är helt sjukt, ja är i upplösningstillstånd och har just nu go lust att skjuta nån. rakt i huvudet.

Kollade idag va ja kommer få i lön, kul. Verkligen. De är så att man nästan har råd med ett mögligt bröd från Ica.

Och då är inte pengarna från försäkringskassan inräknad. Så när dom kommer så är de inte mkt man kan leva med. Rättare sagt ingenting alls. Och när och om dom kommer de vet ju ingen. Alla vet ju hur lång tid de tar för dom att ge nån pengar.

De är så fruktansvärt sjukt. Allting. Och vad gör människorna åt detta? Ingenting. Samhället bara accepterar att de ska va så här.

Kan ge mig faan på att judarna i alla koncentrationslägrerna hade de bättre än va vi har de nu. Och se hur de gick för dom, för dom gillade bara läget.

Att va sjukskriven innebär att man ska leva som en kyrkråtta. Nog för att ja har en sambo som tjänar bra, men. Jag vill inte att han ska försörja mig. jag vill klara mig själv. De jag får i lön kommer gå till alla mina räkningar precis.
Ja vet inte va ja ska säga... ja känner att jag bryter ihop snart!

JÄÄVLA SKIT FITT SAMHÄLLE!!!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0