vet inte om jag lever?

ojoj...idag är ja döendes. Ja de känns så. Halsen är värre än nånsin och de är helt igen borrat i näsan me snor.

Fy faaan.

Så till frukost blev de flytande alvedon och varm kopp te. Funderar på om ja ska äta dessa halstabletter ja har hemma. Dom är inte så goda och dom hjälper ju inte ett skvatt så.

Och uppe "tidigt" är jag me. Anledningen är att imorrn ska ja upp kl 5. Jisses.... undra hur de ska ja gå ja. Hur kommer ja inte må då?

Men men de är alltid morrnarna som man mår värst, sen under dagen så kommer man må bättre.

Idag då, om jag mår bättre under dagen så tänker jag dra me karln in till Ikea sen. Jag ska/vill köpa en hylla till badrummet. En som tar lite mindre plats. Men de beror på hur jag mår...

Btw...

Imorrn då, då hälsar vi v 31 välkomen.

Stoffe höll på me kameran igår och passade på att fota min tjcka mage :p

Men så den ser ut när jag drar in den då.



haha.

De jag inte gillar me min gravida mage är att min navel har flyttat ner så mkt. De är inte fint.
Därför ja sällan fotar min mage framifrån :p

Men iaf så igår när han höll på att fota magen så kom även brösten me. Helsike va små mina tuttar såg ut om man såg alltihopa :p haha, och ja....de får ni inte se så.

Ni kan få se magen istället :p



De roligaste me min mage är att om jag sitter ner så ser jag inte alls så tjock ut, men ställer jag mig upp ja då ser man...

Men ja tycker fort jag bara ser fläskig ut, och i förrigtå ställde jag mig på vågen. Herregud, jag ville dräpa vågen. Så här mkt har jag aldrig vägt. Jag kan säga som så att jag redan gått upp 14 kg......! Och de mesta är mitt fel, ja äter ju nästan hela tiden. Jag är hungrig jämt, speciellt på onyttiga saker. Jag måste sluta me de nu... Ungen kommer ju få diabetes innan den ens är född.

Men men nu ska ja glo på tv.

Hej mer er!

Avtryck
Postat av: Nadia

Så fin mage! Och 14 kg tycker jag inte alls är mycket för att vara i vecka 31 imorn! Det där rinner av dig ska du se när bebis är ute ;)



På mig syns det inte heller att jag är gravid när jag sitter, men står jag - ja, då är det helt plötsligt en väldig skillnad!



Ha en fin helg :)

2011-09-02 @ 09:17:41
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0