Vad vill dessa drömmar mig?

Jag blir tokig snart...

I nästan en vecka i streck har hon vart me i mina drömmar, hon säger inte mkt men hon finns där.

Mina vänner, jag talar om en gammal bästa vän. Vi kallar henne S så förstår mina närmsta vem jag menar...

Vi va rikgit taighta förut, vi gjorde allt ihop. Hon nästintill bodde hos mig, jag och Ida betalade väldigt mkt för henne... de va cigg, de va väldigt många  gånger vi gick ut på krogen, de va pengar till hennes mobil, vi köpte t om ett buss kort åt henne... och vad fick man tillbaks? Jo skit.

Ja har aldrig förr blivit så sviken av en sån nära vän förr.

Och vår gemensamma båt resa ihop...den glömmer jag aldrig! Där började jag inse vad det är för vän jag hade. Som tur va hade jag två underbaringar till vänner på land som fanns där för mig.

Detta va två år sen vi umgicks sist, och honb har varken förändrats eller mognat för fem öre. Sorgligt men sant...

Jag saknar S inte ett dugg, hon svek mig för mkt för de. Så varför drömmer jag om henne för hela tiden? Jag blir bara irriterad när jag vaknar....
I drömmarna så är vi inte vänner, utan hon bara är med mig vart jag än är...
GAAH. Blir galen.

Idag iaf så blir de att va hemma, halsen gör ont och huvudet tungt. Va meningen att jag skulle in till stan för att fika me flickorna, men de blir inge av me de.

Hoppas jag mår bättre på lördag då de är jobb dax. Kul..nej inte direkt.

men men "bara" 8 arbetspass kvar, sen är det jag som är leeedig i flera månader. :p men...vad sjutton ska jag hitta på då tills bebis är född? Sova är prio ett iaf.
Sen då?

Nej nu är de våra bästa år, måste se om Sami föder sina tvillingar :p tror dock att de tar flera veckor till :P

Avtryck
Postat av: Anonym

Jag tror att du saknar henne vare sig du vill eller inte. Ditt undermedvetna brukar veta mer än du själv gör.

2011-09-01 @ 12:17:45
URL: http://exnextdoor.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0