Uj uj...

sorry min frånvaro, men ja har haft ett bättre liv just igår :p haha.

Små svägerskorna va här. Va riktigt mysigt faktiskt, va sjukt längesen dom va här och hade lite kvalitets tid me oss :P
Imorse gick vi upp skapligt och drog till Eurostop, hur världelöst va inte de där?! Herregud, va väl typ 10-15 år sen ja va där sist och då tyckte jag de va kul. Ne usch, de va helt värdelöst så vi drog till Swedol och sen rusta och sen vart de Max.

Sen vart de Emmaus här ute i skogen, och sen körde vi hem tjejerna så nu är de bara vi igen. De är liksom.....tyst i huset :P

Stoffe ska sätta upp gardinstången, elementet och fönster brädan i bebis rum nu så. Efter jag vilat magen och benen så kan jag gå upp dit och börja fixa lite :)

Men nu- vila.

Hej!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0