Ta slut...

ja snälla ta bara slut!!

Denna jäävla söndag alltså!

Faaan va denna dag jämt ska gå så sakta. Känns som att den aldrig tar slut. Ja har suttit på datan och spelat sims, typ i 4 timmar känns de som. Ja har lagat ungspannkaka, diskat och plockat undan lite här hemma... men klock faaan är ju inte ens två!!

Suck... vad ska ja göra nu då? Funderar på att ge mig på att torka ur kylskåpet.. men ja måste vila lite, fick så ont i magen. Och precis när ja har så ont magen så kommer karln in och ska börja hänga på mig... de gillar vi... NOT!

Iaf de där satans kylsåpet ska jag köra till skroten snart, ja hade jag haft bil och släp hade ja gjort de. Helt plötligt kan de va massa vatten i kylsåpet och de är för "varmt" fast ingen rör den där jävla termometern, nu har ja vridit upp tempen. Men de får ju inte vara för kallt. Så därför måste jag för 17 gången denna sommar torka ur de!

Ne usch, ja är inte på nå vidare humör idag. Bitter? Jaa.

Varför vet ja inte. Vädret? Trött på att ha ont i magen? Allmänt less? Kan säkert va nåt av de... ja eller bara hormonerna som spelar..

Nej här kan ja inte sitta längre, dax att torka ur de där jävla kylsåpet.


Btw.... dessa telefonförsäljare: TA ER I ARLSET!!!
nu har de ringt från samma företag två gånger under loppet av 10 min och frågat efter Stoffe..ge er!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0