Snart slut...

äntligen är denna måndag över snart.

Ser på idol nu, eller ser och ser, ja har de på och lyssnar ibland på alla vrålande människor. Att dom orkar...
de blir endå inget stort av dom som vinner så.

Den enda som lyckats utomlands är väl Agnes..

Idag har ja hunnit me mkt, städat, jobbat, shoppat, uppfostrat barn, gjort läxor me barn, och gift mig.... Ja på sims alltså!

Mitt egna liv står still.

Trodde ni på allvar att ja skulle hinna me allt de där på en dag? HA!

När Idol är slut så ska ja se på Sveriges Historia på 4an, sen soova.

Är de nåt jag de senaste åren börjat intressera mig för så är de justr Sveriges historia. Vette sjutton varför men..
Jag har många gånger funderat på att bli arkelog. men de där me att plugga så mkt är inte min grej. Och dessutom förstår ja inte varför man ska behöva plugga så mkt för att gräva lite i jorden...De är ju som att gräva i en sandlåda ju? Fast man ska leta efter lite mer roliga saker...

Så nån arkelog blir ja då aldrig.

Ja får infinna mig i att jag är och kommer förbli en undersköterska!

Skit vare samma, programmet ska ja se iaf :P


Va ner till svärmor tidigare, hon kom hem från Grekland för en vecka sen, men eftersom vi vart sjuka här så har vi inte kunnat hälsa på där än :p

Så här ser en del av invånarna ut i Vendel :







HAHAH. Tur att svärmor och mina mini svägerskor inte ser ut så där :P
haha...

Nej, nu mysa i soffan och

Sen imorrn är de upp tidigt och försöka se glad ut.
Föräldrarkurs står på schemat.

Hejpa!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0