sjuk sjuk sjuk.

Usch ja, och ja tänker inte nämna hur dåligt jag mår idag.

Natten va jobbig, vaknade stup i ett, täppt i näsan och inget hjälpte. Feber på de, frös och svettades ihjäl nästan. Kiss nödig. och en jääädra halsbränna på de. Fy...ja va så slut imorse när Stoffe pussa på mig innan han skulle åka iväg. Ja orkade inte ens öppna ögonen...

Jaha så idag då går man in i v 31...nu ÄR de 10 veckor innan man blir mamma :P ojoj...så spännande. Har fortf inte fått in de att jag ska bli nånting. Mamma liksom, och stoffe pappa. De låter så knäppt när jag pratar me bebis och säger mamma och pappa. Mamma och pappa är ju min mamma och pappa :p

Nån magbild får ni inte..men ni ska få dagens outfit!



Nattlinne årgång- 96.



Strumpor/sockar årgång-2010



Som ni då ser så har ja ett väääldigt gammalt nattlinne på mig :p Jag fick de av mamma när jag fyllde 12 år, alltså 1996. Och de håller än, de är dock väääldigt urtvättat, små hål i de och motivet börjar försvinna, men jag älskar de...
Och sockorna är så varma och sköna! Dom kommer från Cubus.
Och nu ska ja slänga mig i soffan som är av årgång 2010 från Jysk....
Hej!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0