sinnessjuk?

Ursäkta men ni lär ju tro nu att jag är sinnessjuk. men de är jag inte :P haha..

Jag fick för ca 1 månad sen lite bebis kläder utav mamma som hon köpt på H&M. Bland annat nån body och strumpor som de står i love mum, i love dad på.
Och jag vet att jag la alla dessa barnkläder i en påse som jag sen ställde i köket, efter stoffe kollat vad det va för kläder vi fick.

Och eftersom de inte va så lång tid tills dessa barnkläder skulle upp så vet jag att jag hade kläderna i köket, just för att hålla koll på dom.

Nu är påsen borta.

Den finns inte. Borta.

Jag har letat igenom HELA huset. Den finns verkligen inte. Har t om kollat i bilen om den låg där. Men neeej.

Vart faaan är påsen?! Antingen har jag drabbats av gradivitets demens eller så är den borta!

jag fattar inte...

Ska kolla igenom hela huset imorrn igen för att se.

Men just nu har JAG de så här mysigt...


Myser me mina shepard tofflor.... i love it!












Och nu är de den där jävla Kalle Moreus på tv... suck.
skulle va kul om man fick se Idol nån gång på en söndag.

Denna söndag har varit helt värdelös. Skönt att de är måndag imorrn.
Studiebesök på förlossningen och sen Ultraljud på bebis imorn. De är vad som väntar...
Få se hur de går...



Go natt!





Btw, om nån ser min påse me bebis kläder så hojta till!


Avtryck
Postat av: Emma - Tvillingmamma

Sånt där är så jäkla typiskt :( hittat påsen än?

2011-09-20 @ 10:13:47
URL: http://mammaems.webblogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0