sammandragningar vs foglossning

och ingen vet vem som vinner i smärtan.

De är inte klokt att man knappt kan röra sig utan att få ont. Ja känner mig som Agda 95 som inte kan nåntging.

Men.. ja trotsade smärtan för en timme och städade till sovrummet. de behövdes. Så nu är de dammfritt och nybäddat, t om renbäddat med sprillans nya påslakan, så ikväll när vi kommer hem så ska ja ducsha och bara lägga mig i de nybäddade. De finns ingen bättre känsla än de.

Min karl kommer hem om ca en timme, och då ska vi begee oss. Ja kanske hinner me lite sims innan :p haha ja har blivit helt beroende fan..

Inte sims på facebook, för de suger. Utan sims3 på datan :p

Men men vi hörs mina fina läsare!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0