så förbannat JÄVLA less!

jag är riktigt jääävla less nu.

så förbannat JÄÄÄVLA less!

Less på att ständigt ha ont, vid minsta rörelse så kommer dessa förbannade sammandragningarna. Dom är inte så starka, men dom käns tillräckligt.

Och så säger läkarna- vila!

Ja men de är ju lätt när man inte knappt kan ligga ner, och lyckas man somna och ska vända på sig så är de en förnbannat jävla smärta bara de. Att vända sig i sängen är ett stort projekt. Men jag kan ju inte ligga på en och samma sida en hel natt. Då är man ju stel som en jag vet inte vad.

Och så får man höra av alla när man säger att man inte orkar mer: De blir bättre snart, när ungen är ute så kommer du inte ha ont, de går över ´osv....

Tror ni på fullaste allvar att jag bryr mig om de NU? De är NU jag har ont och är less. Och de ffs 1,5 månad kvar tills bebis kan komma. Så dom där kommentarerna skiter jag fullständigt i...

Helt ärligt med handen på hjärtat så önskar jag hellre att bebis kommer NU och ja får ligga på akis i flera veckor än att känna sig handikappad!


.....men annars.... god jävla morgon!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0