onsdag...

redan onsdag? Herregud va veckan går fort..

I natt va ja faktiskt bara uppe en gång på toa, rätt skönt. Tror jag sovit bra sen.. ja minns inte :P haha.

Men jag är sjuk trött idag, vet inte om de är vädret eller brist på sömn? Säkertligen vädret. De är mulet och kallt.. fast skönt att de är kallt för en gång skull. Orka svettas mera!

Idag har vi mkt att göra här hemma, jag och bebis. De ska tvättas, torra tvätten ska vikas, de ska diskas, de ska plockas undan, och de ska lagas mat!
Jag känner att jag är trött/har ont redan nu av tanken. Men vem ska göra de annars?

Jag måste rekomendera mitt te jag köpte igår, herregud. De måste va de godaste tre jag druckigt i mitt liv. Och jag som inte ens brukar gilla te..
Jag har nog aldrig druckigt så mkt te som nu när jag är gravid. Jag har t om skippat kaffet här hemma...

Kaffe är inte lika gott när man inte har en cigg...Men iaf.

Köp detta:


Favoriten just nu!

Nej nu ska ja försöka vakna till lite innan allt de där ska göras...
Ha en bra regnig/mulen onsdag...


Avtryck
Postat av: Nadia

Slutade du också röka när du vart gravid? I did - och det är först NU jag har blivit sjukt jäkla röksugen. What? Skulle ge allt för en cigg med kaffe - oslagbart! Har du varit sugen under din graviditet?

2011-09-28 @ 16:49:24
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0