min bästa vän...

se vilken fin dikt jag en gång fick av min underbaraste Carro!

Nu ska jag berätta
om en vän jag har

Vi har kännt varandra
...
i jävligt många dar

Hon finns där alltid
i vått och torrt

Hon kommer mig aldrig
glömma bort

En vän som hon
är svårt att få

Jag är så himmla glad
att det är vi två

Mycket har hänt
dåligt och bra

Men i mitt liv
vill jag dig alltid ha

Underbara Ninna
du är min vän

En vän för alltid
det har jag på känn

Om du nånsin behöver
en kram eller så

Så hoppas jag du vet
till vem du ska gå

Jag finns här för dig
som du finns för mig

Och jag kommer för evigt
att älska DIG


Hon är för söt hon!
Den vänskapen vi har är de nåt extra me, de visste jag redan innan hon kom till världen :P


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0