Mcbengt...

måste tacka Mcdonalds för McBengt.... jisses så goo den va!
Hoppas dom behåller den burgaren länge.

Stoffe va tvungen att åka till stan för att handla lite grejer, så jag bad han köpa me sig en Mcbengt- sagt och gjort.

Okej nu har ja inte så starka smaklökar i munnen, men denna smakade nånting och de va sååå gott!

Tack Mcdonalds!


Annars så har ja bara legat i soffan och glott på film och vart allmänt jäävligt uttråkad, jag vill göra massa men inte min kropp :(

Såg på Oliver och gänget imorse, herregud de va ju typ 20 år sen jag såg den sist, jag tror jag hann med att böla 5-6 gånger på 1 timme och 29 minuter...

Intre minns jag att den va sorglig, fast egentligen va den inte sorglig utan Oliver va så söt att ja började böla pga de. Ja ni vet, gravid hormoner....

Sen vart e Madicken, tur va väl de att ja inte böla till den. Då hade de vart allvarliga fel på mig.

Just nu håller mitt huvud på att sprängas, Stoffe håller på att slipa golvet i barnrummet, och de låter.... herregud va de låter. Så nu blir de alvedon och citron vatten. Och.....Ice Age 1:an !!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0