Kurre :(

jag visste de. Redan igår kväll när han inte ville komma in så visste jag. Jag visste att nånting hade hänt...

Jag ropade och ropade på han igår kväll, men han kom aldrig.

Klockan 2 i natt när jag gick upp så satt han utanför dörren. Då kom han in. Då såg jag. Han haltade. Men jag tänkte inte mer på de då. Jag gick på toa och han åt mat och sen började jag kolla noga på han.

Han har ett jätte sår på ena benet, de är ett rejält bett eller slag han har fått där. Stackarn. Så jag stängde dörren till köket så han fick vara i fred på nedervåningen.

Idag har han ont, min stackare... Så idag och imorrn är de till att vila! Vill gärna hålla koll på hans sår.

Snart ska jag begee mig till MVC och sista gången på föräldrar kursen, sköönt. Sen behöver jag bara ägna mig åt mina BM besök så.

Men men

ha en bra tisdag!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0