Kattmamman liksom...

ja hatar detta.

När katterna eller en katt inte vill komma in på kvällarna och man snart ska gå och lägga sig. Kommer inte kunna slappna av och kunna sova.

Denna gång är de Kurre som inte vill komma in.

Han gick ut imorse vid 3:45 tiden när stoffe åkte till jobbet. Sen dessa har ja inte sett han. Och de är inte likt han.. han brukar alltid komma fram nångång under dagen. Börjar bli orolg att nåt hänt :/

hatar detta fullkomligt...

Om jag är orolig för en katt hur ska de inte bli sen när mitt barn är ute om nätterna/kvällarna... herregud. De värsta är att jag börjar bli för lik min mamma. Orolig för allt :p De är illa!



Nej jag hoppas verkligen han kommer in snart. för om 25 min tänkte jag hoppa i säng...
Sen ska jag iväg tidigt imorrn ju. Så han måste komma in nu!

Jäävla katt! Jag blir så arg på han att han inte fattar, dumma katt!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0