jaha ja.

ja föräldrar kursen va ju inte så pjåkig endå.
Hon berättade lite hur bebis ska komma ut och hur allting kan upplevas, va en del intressanta saker hon prata om.

Men jag...jag såg bara ett stort svart kors över mig. Alltså att jag kommer dö!

SMÄRTA!


Och ännu mer smärta har jag nu i magen och bäcken. Idag har ja haft fruktansvärt mkt sammandragningar, vette sjutton varför men dom har bara kommit och gått. Dom har inte gjort ont eller så men dom har kännts de har dom.
Och klämt lite extra på urinblåsan, jajjamen de har vi! Not so funny!


Vart en fika och lite shopping me Ida efter kursen, shoppade hem ett par nya(större storlek) mamma leggings och en stickad kofta från Vero moda :) Bild kommer senare, när ja orkar och har lust.

Nu blir de bara att ligga i soffan och vila!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0