Jäääävla Akis.

ja hatar sjukhus, och nu hatar jag de ännu mera.

tack åh lov (eller tur för henne)att läkaren va trevlig och visste va hon höll på me. Den läkaren vill jag ha igen.

För de första va min tid 15:15, vi kom in till läkaren 16:05........ de säger väl allt?

Jag hade ont, sammandragningar, ont i fötterna och rygg. Orka vänta då! Idioter. Jag va så arg. Jag svor åt läkaren att jag alltid får vänta på de här jäävla sjukhuset. Ja precis så sa jag!

55 min är inte okej att vänta. Alla dom andra gångerna har jag fått vänta ca 30 min me...

usch så arg jag va.

Så ja tvingade läkaren att ge mig bilder på bebis. Och de fick jag!



Läkaren skrattade flera gånger för bebis är väääldigt livlig och gillar att göra lite konstiga miner. Bland annat så höll h*n på me nu med att lipa, suga på handen... Ja och som ni ser här. Ligga me öppen mun :)

Mitt underbara lilla liv som just nu väger ca 2300g. Kommer bli en riktig tjockis de här.


Nu ska bebisens mamma bara lägga sig i soffan och vila...

Hejpa!


Avtryck
Postat av: Nadia

Störande! Fick sitta där en timme sist & vänta. Vafan gör dom där egentligen?

Tur att det såg bra ut i alla fall! :)

2011-09-20 @ 10:32:51
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0