huujeda mig.

kom nyss hem från en fika hos svärmor.

Där jag bland annat hämtade 2 st lådor av dessa underbart goa



Mmm...

Corinne, stoffes lilla syster säljer dessa. Så 50 spänn för de. Ja tack!

Stoffe köpte nån låda me dammsugare(vidriga enligt mig) men han köpte för att va snäll mot Corinne, jag köpte för att de är gott!

Sen tidigare idag vart ja och Stoffe lite osams. Jag bad han mer eller mindre att dra åt helvete. Allt va hans fel. Ja men de va de!
Iaf så han skulle iväg till nån bilverkstad och betala en skuld innan han kom hem sa han. (men de va inte därför vi va osams)
Och hem kom han minsann, ja va fortf små sur då, men de släppte rätt fort när han kom hem med tre små paket.
Och i paketen va detta:



Ett ljus med en spegel i, en tavla som va mest menat till bebis, och kaffefilter hållare :)

Då kunde jag ju inte va sur på han längre... Min underbara plutt. Snacka om att jag vart överraska över att HAN la ut pengar på sånt som JAG gillar :p

Han kan va romantisk ibland han me.

Nu ska jag bara mysa me han i soffan, efter vi ätit så klart.

Hejpa!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0