hundra koll..

fick denna kommentaren av en "anonym"- kan ju vara så att någon av er trott att det varit soppor och helt enkelt kastat den? jag menar ni har ju inte riktigt hundra ordning.

för de första så skulle jag inte kasta en påse som är full me bebis kläder. För de andra så är det nåt jag har hundra kolla på så är de bebis kläder(vart dom är osv..) för de tredje, VEM har hundra kolla på alla sina saker i sitt hem.
Och för de fjärde... smart att kommentera anonymt när jag kan se din IP adress... :P tänk på de nästa gång du kommenterar ;)


Idag är de måndag. Skööönt.

De är ett riktigt mys väder, ja om man hade nån att mysa med ja. De är mörkt, grått, regn, blåser... och bara mys väder!

Idag ska vi som sagt till förlossningen och sen UL. Så tills dess ska jag bara vänta på att karln ska komma hem. Han kommer väl vid 12,30. Sen drar vi!
Få se hur mkt vätska och hur många prickar bebis har på hjärtat idag då. Och framför allt. Få se vilket stolpskott till läkare man får träffa...
De är frågan de.


Men tills dess, tänker jag bara njuuta av vädret här i soffan!

Ha en bra måndag!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0