Hjälp!

faan, de gör såå ont!

Förvärkar till max, samtidigt som bebis trycker på varenda organ i den feta magen!

Helsike va ont de gör. Inget blir bättre heller...

ja vet inte om ja ska sitta, gå, ligga...dö.

Ja har legat i soffan och sett på tv i typ 2 timmar, försökt sova eftersom ja är sjukt trött. Men de gick inte.
Hela tiden när jag låg i soffan hade jag som mens värk som srålade ner i benen, kände att jag INTE saknar att ha mens.

Men nu när jag ska börja laga mat, nu är de inte mens värk längre utan smärta. Gud hjälp mig! Låt de gå över snart..

Ger de inte me sig till ikväll så får ja väl ringa förlossningen. Men vill helst slippa de, så värken: FÖRSVINN!

Nu försöka laga mat. Potatisen är på iaf.

Hörs sen!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0