Gravid bröst/ juver...

de va sjutton vilka årtor man får.

Och när ska dom sluta växa. Detta är ju fasanfullt fult, och att se på dom gör mig inte speciellt vacker. Jag säger som stoffe: Vilka jäävla juver!

Jag hoppas verkligen att dom försvinner när allt är klart. Kommer kännas skit konstigt när bebis är ute och magen är borta och sen när brösten är "normala" och jag kan ha en BH på mig. De har inte hänt sen i början av Maj? Hur sjukt kommer inte de kännas. Och nu då..vem behöver en BH ja har ju magen som stödjer dessa mjölsäckar :p

De ser ut som en blandning av detta:





ja ni kan säkert räkna ut själva att de inte är så sexigt, nej!


Avtryck
Postat av: Helenas Hem -mamma till 5 i dec

Hahaha håller med! Hatar mina koljuver och längtar tills de blir normala (små) igen.



Det är verkligen jättemysigt med vedspis! :)

KRAM

2011-09-30 @ 16:16:27
URL: http://blogg.helenashem.se

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0