fredag..

jaha så va de fredag.

Skönt väder ute, luften är frisk och solen skiner.

men vem sjutton bryr sig om den när man inte orkar ta sig ut på nån långpromenad iaf.

Sov som en stock i natt, med en rad långa konsitga drömmar... förstår inte va allt kommer ifrån.

När stoffe kommer hem blir de en snabbis in till gränby till en butik, och sen till bauhaus och kolla lister.. och sen måste ja bara förbi barnens hus och se om babyboxen kommit in, den va slut sist vi va där...

Sen blir de bara en lugn helg. Hoppas jag. Magen är verkligen tung och de gör mer åh mer ont så fort jag rör mig för långa stunder. Känner mig verkligen som en invalido.

imorrn kommer vi åh hälsar v35 välkomen, herregud.. vart sjutton har tiden tagit vägen? Ju mer ja närmar mig förlossning ju mer skrämmer de mig. Fatta när ja är i v 38... ja kommer dö av panik. Nu finns de liksom ingen återvändo. Ungen ska ut förr eller senare.

Nej nu soff häng och våra bästa år.

Ha en skön fredag allihopa!

Avtryck
Postat av: Nadia

Babyboxen var slut när jag var där i lördags med. Hon sa att den kommer in i mitten på oktober, garanterat i slutet av oktober. Ha en fin helg :)

2011-09-30 @ 11:14:39
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/
Postat av: Sophie

svar: Aa men dåså :) Säg hej när du ser mig så jag vet vem du är också!

2011-09-30 @ 11:19:46
URL: http://sophiehs.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0