fönster shopping a la Lindex.

Gud så sött, och jag som fått dille på detta detta mönster


I alla dessaa färger och mönster, de är nåt ja fått dille på. Ni förstår vad jag menar för mönster va?

Här kommer en del till jag vill ha.







Om jag får en pojk, så ska han få ha den dhär typiska "gubb" stilen :p hängsel byxor, basker, skjorta..
Gud så gulligt!


Avtryck
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Ja det burkar ju vara så med andra barnet. Men jag e så trött på detta tryck och starka sammandragningar. Men antar att jag behöver vänja mig eftersom att det är 3 månader kvar :) Troligtvis är det en flicka, bm såg inte så bra vid RUL. Men har bokat in ett tittut ul så imorgon får vi förhoppningsvis på papper vad det är för något :) Ni då?

2011-09-02 @ 13:39:11
URL: http://endenise.se
Postat av: Helena

vilka fina bilder du tar i din blogg.

2011-09-02 @ 14:27:37
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0