Barnmorskan.

jo då satte... de gick väl fint de där. Ja förutom att min barnmorska trostar promt me att ja måste tänka på om ja ska ha bebis på bröstet när de är fött eller inte. Eftersom ja väljer att inte amma. Alltså inte amma=ingen bebis på bröstet.
Idiot barnmorska i mina ögon. De kan hon glömma. Jag SKA ha MITT barn på MITT bröst. Punkt slut. Ja om de inte blir kejsarsnitt då.

Ja har en känsla att antingen kommer denna förlossning bli väldigt lätt och ganska smärtfritt till eller, så kommer de gå åt helvete och bli en fruktansvärd förlossning. Inget där imellan. Och varför skulle de gå lätt till när hela gradiviteten vart ett helsike nästan... ?


Iaf

SF- 33

BT- 120/65

HB- 133

Socker- 5.8

Hjärtljud- 140/145

Vikt- skit i de ni!


Nu blir de mat och sen fika hos svärmor!
Btw... de lönar sig att klaga hos UL. Fick 2 biobiljetter som plåster på såret.
Ja och så ett låååångt brev som förklarade allt hur en buss funkar. Hm.

Heejpa!


Avtryck
Postat av: ida

då tycker ja att du bjuder me mej på bio :P

2011-09-28 @ 19:13:48

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0