är huvudet dumt...

så får kroppen lida....

de känner jag idag. Helsike.

Jag som alltid sitter me laptopen i knäet i soffan, men ja har känt dom senaste två dagarna att datan har blivit lite för varm, så ja har fått haft den på bordet.

idag får kroppen lida för de.

Antar att de är därför iaf.

Mina ljumskar är extreeeemt röda och de svider utav faan, och att de va sju helsikes varmt i natt gjorde de inte bättre.
Kunde fasiken inte få ro igår kväll och somna, ja har väl sovit max 3 timmar i natt, hoppas  då att ja somnar tidigt ikväll då. men endå. Men nu är ljumskarna insmorda me potatis mjöl :p bästa huskuren för röd och irriterad hud.

Varför va de så varmt i natt för?

Och att livet i magen också va vaken gjorde de inte lättare att somna.

Ska strax ta åh begee mig till barnmorskan, kl 8 börjar de.
De spö regnar ute och de är kul att man lär sig nångång att införskaffa sig ett paraply!

Men men.. nu ska de ätas frulle innan ja ska åka, fibergröt med linfrön! MUMS!


Ha en bra tisdag!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0