2012

...låg och kollade på filmen 2012. Rätt bra film, jävla bra gjord är den iaf.

Vad tror ni? Går jorden under 21/12-2012?

Jag tror inte att jorden kommer gå under 2012 men jag tror på att antingen händer de små naturkatastrofer över allt och mass vis dör och får sina hem förstörda.
Eller så kommer de bara braka loss och en rejäl naturkatastrof händer.

De är vad jag tror.

Jaha idag då? Fredag. Mysigt.
Helg alltså imorrn.

Idag är de verkligen en fin höst dag, ser underbart ut ute. Kanske skulle försöka att ge sig ut lite idag? Men vad göra ute?

Fick sova rätt okej inatt iaf, fick dock gå på toa 3 gånger. men känner mig endå rätt utvilad.

Idag kommer som sagt flickorna från Vendel :p de blir film mys och nåt gott att äta. Undra vad? Imorrn blir de en tripp till Arlanda stad(eurostop). Bara för att. Va sjukt längesen jag va där, undra om nåt förändrats?

Nej nu blir de frulle innan de kommer hit en DHL kille me ett paket till mig :P

Ha en bra fredag!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0