13:54

så ja, nu va listan klar för stor handling. Vart en del endå :p men känner ja min karl rätt så åker hälften bort :p haha.

Apporpå han. Igår när vi va hemma hos hans mamma så tog han fram gamla almbum från när han va liten, herregud så söt han va. Han såg ut som ett litet mongo :p alltså på rikigt..haha! Han hade så stor panna och knappt nå hår, eller de va så ljust att de knappt syndes och så två stora ögon mitt i ansiktet :) Så sööt så mitt lilla hjärte gull <3

Men på en av bilderna på när han va nyfödd så trot eller ej men från en av våra ultraljuds bilder på bebis så ser man faktiskt vem bebis kommer att va lik när h*n föds..

Men jag hoppas att vår bebis kommer va meer lik stoffes lilla syster Cornelia, för va de nån som va rikigt söt som liten så va de sjutton hon. Extremt fyrkantigt ansikte med ett stooort leende och två stora ko ögon :D Så jäädra söt unge... ni ska bara veta. :P

haha!

Ne nu ska ja äta lunch eller va man ska kalla de...

Bjuder på en mag bild :p





Snart kan vi leka, hitta naveln :P haha.

jag måste ha sveriges fulaste gravida mage.. finns de nån sån tävling så skulle ja lätt vinna!
men.. jag är glad att bristningarna håller sig borta än så länge från magen *peppar peppar*


Avtryck
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

de skrev "som det ser ut nu överväger vi att inte bevilja din graviditetspenning efter de uppgifter vi fått. du är välkommen att komma med synpunkter, skicka in senast 6e oktober)"

och synpunkter fick de allt :p



lycka till med graviditeten!

2011-09-27 @ 17:10:42
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Nadia

HAHA! Toka! "Fetto" Tycker du har superfin mage!

2011-09-28 @ 09:50:26
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha, vad "nedåt" den pekar =P Du är så fin så gullet... och jag kan nästan garantera, att hur ful du än tycker att den är, och hur jobbig du än tycker att den är, så kommer du nångång sakna den sen, när bebisen väl är ute!!

2011-09-28 @ 19:35:08
URL: http://www.duomorsan.com

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0