vilken fredag kväll...


en grinig bebis, en katt som sitter fast ute högt upp i ett träd, en till katt som löper amok här inne för att han är orolig för sin katt bror! Ja...va säger man? Nån som vill byta?

Tur att Stoffe inte är grinig eller irriterad...

De är ju tur att Michael Nyqvist va på tv´n nyss. Lite ögongodis fick man iaf :P
Han är bra snygg han, och ju äldre han blir ju snyggare blir han :P

Ne funderar på att hoppa i säng snart så man får lite sömn, kommer dock bli svårt då jag vet att min Kurre sitter ute i natt :(
Men ja är fortf arg på att han är så dum som skulle upp i trädet, men mitt samvete gillar de inte.
När de gäller djur, speciellt mina, så är jag väldigt blödig.
Att veta att min kisse ska sitta uppe i ett träd, trött, hungrig och frusen gör ont i hjärtat.
Och jag vet att i natt blir de minus grader gör de hela inte bättre.
Nog för att jag VET att han dör inte av att sitta där. Men han har väl också känslor..?
Han är rädd, trött, hungrig och kall...
Ja kan inte koppla bort att han kanske känner så.
Nu vet jag att Kurre är väldigt rädd/feg utav sig så han kommer aldrig försöka komma ner.
jag kom på en lösning på hur vi ska få ner han, men tyvärr kom ja på de då de är mörkt ute.
Typiskt.

Nej så lite sömn hoppas jag på att få.
Imorrn ska vi bära av hem till Stovreta och se hur livet lever där.
Sigge ska få träffa alla där.


Go natt på er!!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0