vet varken ut eller in

ja vet inte jag..

va ja ska göra, har sån sjuk foglossning och värkar i magen. Dom är fortf oregelbundna, men nu är de inne på 4 dagen/kvällen och ni kan ju förstå att mitt humör börjar tryta helt.

jag orkar inte.

Jag får inte sova om nätterna, får knappt sova om dagarna. Hur ska jag lyckas få energi OM jag skulle behöva föda nu?
Inte en chans att jag skulle orka.

Vila och ät alvedon sa läkaren igår. Skit lätt att vila omman har så sjukt ont som jag har.

Tänkte ringa förlossningen och skrika på dom, och sen boka en tid till imorrn bitti fför att få komma och bli undersökt och få nåt annat än alvedon.
Men så va problemet. Jag kommer inte härifrån. Inte en chans att jag sätter mig på en buss.

Stoffe har knappt sovit på hela natten och sen jobbat hela dagen, så jag förstår honom absolut att han inte vill köra mig ikväll till förlossningen.

Men jag tänkte då genom lida natten för hans skull och tänkte då boka en tid till imorrn bitti, men neeej de gick ju inte heller. För han bara MÅSTE va på jobbet för att dom är EN man kort som är magsjuk....
Jag fullkomligt HATAR hans förbannade jävla jobb och deras "egna regler"
Jag behöver stoffe som mest och bara för att en jädra gubbe är magsjuk kan inte han ta ledigt några timmar för att hjälpa mig.
Jag ska va jädra glad att han ens får va ledig 3 veckor när bebis kommer.

Nej, ja kommer snart få ett rejält sammanbryt. Jag klarar inte av att hantera denna smärta + ingen sömn.

Välkomen gradiviteten från helvetet!

Hoppas du försvinner snart!

Just nu bara gråter och gråter jag för att jag orkar inge mer...
och jag vet att de kommer komma mer smärta en dag.




Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0