Tummen upp!

jag har hittat mitt favorit sköljmedel...

Icas sköljmedel med aloe vera.

Jisses de luktar såå gott.

Nu när ja hängt tvätten i badrummet så vill ja nästan boa mig där, guud va gott de luktar!

Ja kan inte sluta sniffa på de.

Jag minns när ja va gravid hur känslig ja va för alla dessa dofter, ja köpte ett sköljmedel då. Minns inte vilket. Men fy faan va de lukta apa om de när man hade tvättat. Så de gav jag till Ida, dessvärre tvättade ju Ida me då och när man va hos henne kände ja bara den doften :p ja ville kräkas så illa de sköljmedlet lukta. Undra om ja skulle gilla de doften nu tro?

Va lika me en parfym ja precis hade köpt innan ja blev gravid, den kunde ja inte heller använda då ja va gravid. Ja ville spy av doften. Men nu går de bra igen!

Så konstigt hur luktsinnet förändras bara för att man är gravid.

Men i alla fall, tummen upp för Icas sköljmedel!

Avtryck
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Haha jag försöker. Det är ju inte skönt när hon virvlar omkring sådär :P haha

2011-11-02 @ 20:12:06
URL: http://endenise.se
Postat av: i min lilla lilla värld

Tackar för tipset

2011-11-02 @ 21:09:59
URL: http://saratilling.se

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0