trodde detta skulle va över nu..

ja hade ungefär från och med vecka 25-26(när ja va gravid alltså) så satans ont i lederna i höger ben/knä.
Speciellt när ja skulle resa mig, sätta mig och gick långa sträckor.

Och vissa nätter när jag vaknade och hade legat still för länge.

Jag trodde att detta skulle gå över nu när bebisen ploppat ut. Men neej då. De gör förbaskat ont. Och speciellt om ja sitter böjt me benet för länge eller bara har de still för länge, känner även av de om ja går för mkt.

Blir de inte bättre om några veckor får ja väl kolla upp de. De tar ju ett tag för kroppen att återställa sig så ja säger som dom jämt gör på vårdcentralen, jag avvaktar!

Skönt att smärtan i händerna försvann iaf.

Jag har bestämt att efter jul och nyår så tänker jag sätta igång med "operation ny kropp!" Men nån beach 2012 tänker jag inte sikta in mig på. Ja hatar att va på en strand fullt me folk och bada och ha mig.. Men då i Januari blir de inge mer godis/små ätande/ eller ligga på latsidan. jag måste börja ta tag i de som min grav ställde till de för mig.
Nog för att ja garanterat inte kommer känna mig speciellt taggad i januari men va fan.

Ingen idé att börja innan jul iaf, för då äter ja upp de ja gått ner...

Men ja kommer redan nu börja tänka på att dra ner godiset, och ska ja va helt ärlig så har ja efter förlossningen tappat de här extrema godis suget som ja alltid haft.

Men först och främst ska ja se till att bli av me smärtan i mina leder i bener/knäet...

Nu- fortsätta se klart på Beck och ge Sigge mat.

God natt på er!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0