Todaaay.

urtsäkta min frånvaro. Har haft fullt upp idag.

Vaknade vid 7, sigge och ja har sovit massa timmar natt :) Sköönt.
Tog 8:25 bussen mot staden, och skulle ta 9:43 tåget mot Upplands Väsby för att tillbringa min dag med mina fina juveler.
Alltså, Carro, Vilja och Hannes.
Jisses va stor Hannes blivit, och de enda han sa va "titta" "traktor" haha, söt nöt.
Vilja däremot babbla på som bara den.

Hon va så yber söt, innan ja skulle gå till tåget så säger hon bara rätt ut från ingenstans lite tyst : " jag tycker om dig..."
Sötisen, tänk att hon snart blir 4, herregud, hon va liten nyss.

Men iaf allt gick kanon tills vi kom tillbaks till Uppsala och väntade på vår buss, Sigge började skrika och ja känner en stank....Greejt han hade sktiti på sig. Och inte så lite heller, så ja fick ha han i knät hela buss resan så han inte skulle skrika.

Så nu är vi hemma, Stoffe lagar man och ja har snabb städat lite, tänt massa ljus och gjort de mysigt. Efter maten ska jag mysa med denna låda jag fick av Carro, Vilja och Hannes.



Nå ja, nu ska ni inte tro att godiset i ingick :p de va hon för snål för... haha!

Ha en trevlig fredag på er!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0