söndag!

Japp så va de söndag och imorrn återgår vi igen till vardagen, kul! Tillbaks till skrik och panik dagarna och man får ta allt själv. Kul. Not.

Inatt/imorse fick pappa stoffe känna av hur de är att ha en ett kolik barn. Rätt åt han :p och han va trött efter EN natt. Jag har haft de så i 5 dagar....
Och inte får man en förståelse från han inte. nej nej.
Sigge va rätt lugn igår kväll och skrek inte så mkt som han brukar göra, så de var väl de som kom inatt/imorse. HAHA.

Sigge lyssnade på mig när jag sa att hans pappa skulle ha honom nu ihelgen och att han då skulle skrika extra mkt. BRA Sigge bus!

Idag ska vi hem till Stovreta då och hälsa på, mamma bjuder på mat me. Perfekt.
Min "lille" bror fyllde 36 igår och då hoppas man på lite fika me ;) haha.  Usch va gammal han börjar bli då. Stackars "gubbe".

Men innan Stovreta ska vi som sagt förbi kyrkogården och hälsa på farfar och farmor. Man får väl hoppas att dom är "hemma" ;)

Och sen gott folk, filmen imse vimse spindel är inget jag rekomenderar för er som har spindel fobi. Stoffe är inte rädd för spindlar men han satt och skrek och hoppa som en liten flicka i soffan igår, jag satt bara och garva både åt han och filmen :P
De är inte många skräck filmer som ja blir rädd för så, bara dom här spök filmerna, som t ex paranormal activity. Den är jag rädd för....

Nej nu ska ja ta hand om min son och sen ringa Telenor och be dom fara dit pepparn växer!

Ha en mysig söndag på er!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0