snart så..

ensam är man här.

Sigge sover som en stock. Va endast vaken i ca 10-15 min när svämor hade åkt. Och då åt han mat, sen somna han.

Har precis gjort eld så vi får lite värme i huset, slängt in en tvätt i maskinen, städat och skrubbat rent toalett och handfat.

Och nu är endast pappa vi väntar på. Han är nog på g att handla nu. Idag blir de korv med bröd.
Ingen orkar/lust att laga nån mat nu.
Så idag blir de en fantasilös maträtt.
Men de är gott...

Fast min chokladkaka brev mig är ju bra mkt godare :P

Nej, ska nog sätta mig och kolla in lite fint julpynt på nätet. Känner att ja behöver en del nytt :p
Btw slog de mig häromdagen att jag haft kvar mina "julkulor" i vardagsrums fönstret hela året. Inte för att dom ser så juliga ut men dom hänger kvar :p
Måste nog putsa av dom lite.

Nej dags att googla julpynt.

hej!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0