snabba cash...

jajjamen.

Min karl LOVADE mig en hel kropps massage ikväll, med oljor och allt...

Annars så skulle han va skyldig mig 500 svenska kronor!

...nu sover han!

Så ja kan nog betrakta mig som ägare till 500 svenska riksdaler imorrn.
Han har förmodligen glömt vad han lovad..
men jag, jag glömmer inte så lätt!
Och skulle ja påminnt han skulle ja bara va korkad ju :p

HA!
Va han ska få höra imorrn.

Nu en god natt cigg sen tar jag god natt!

Mina pojkar har ju tydligen redan tagit god natt så!


Avtryck
Postat av: Nybliven Trebarnsmamma

Precis!

Hoppas du hittar en bra BH :)



Ja exakt 400 för en tröja, fine. MEN BH!

Man behöver ju en del lix.



KRAM

2011-11-05 @ 09:22:33
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0