skit kvinno kropp!

nu är de inte roligt längre, på 9 månader har ja sluppit denna skit. Men nu är den tillbaks, va jag antar iaf. Mens.

Fy faan.

Och ja känner mens smärtan komma, inte okej. Ja tror ja hellre tar foglossning och sammandragningar istället. Varför ska vi kinnor ha ett sånt här jädra elände?

De är ju så man vill kastrera sig och så man slipper skiten, men i framtiden så ska ju Sigge få ett syskon men inte än på några år så.

Nå ja, och appropå han så. Sigge alltså. Han är nybadad, insmord, matad och ombytt till pyjamas och nu sitter hani sin babysitter och har de lovley me vibratorn. Ja alltså vibratorn på babysittern, vad trodde ni?

Faktiskt nog så är han glad och pratar just nu med tv´n som han hör bakom sig.

Men snart så vänder de... han lessnar efter ett tag på att sitta där. Och ja...de kommer väl lagom tills kl 21. Då de är hemma fruarna. Tur att de finns text på skiten så man iaf kan läsa va dom säger :p för höra mkt lär ja inte göra :P

Nej nu ska ja ploppa i min alvedon för smärtan.

Ha en bra kväll!


Avtryck
Postat av: Nadia

Haha! Ja, jag sa det 'inte klagar jag när jag har foglossning,andnöd & menssmärtor dagligen!' Då vart det tyst!

2011-11-09 @ 08:22:31
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0