skit dag!

fy fan vilken piss dag. Ja känner de redan.

Skit väder ute, ja vill ha snö. vinter.

Idag ska ja stor städa, imorrn kommer bvc hit. Och de kan ju inte se ut hur som helst. Synd att vårt extremt fula kök förstör hela huset. Ja jag skämms över vårt kök! De är groteskt fult.

Men frågan är hur i helvete ja ska hinna städa när man har en son som gnäller så fort man lägger ifrån sig han!

nej detta går inte, nu gick larmet på han! Måste ta han..

hej.

Avtryck
Postat av: Nadia

Ja, det känns jäkligt bra. Nu är det bara att tuta & köra ;)



Jag har tänkt på det där, alla man pratar med som nyss fått barn eller så säger att man ska njuta av att vara gravid m.m, självklart gör man det, men huur mkt längtar man inte efter sin kropp, ligga normalt, må normalt? Sen när man fått barn är jag rädd för att jag inte uppskattat den här tiden ordentligt.. Hum. Knasigt det där.. Och fort går det!

2011-11-03 @ 09:29:52
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0