Scary...

imorrn ska vi, jag och sigge, ta oss ett besök hos BVC.

De innebär att vi ska för första gången begee oss ut och åka buss.

Scaaaary.

Ja är lite orolig för dessa bond bussar är för de mesta höga och de är inte så lätt att ta sig på me en barnvagn utan hjälp...
och ja hatar att be om hjälp. Men satan om inte chaffören hjälper mig. Eller nån annan. Och sen då. Sen är de en buss tur på ca 5 min, eftersom vi bara ska till Björklinge. Men men jag hoppas att de kommer gå bra och att han inte skriker så hela bussens rutor går sönder :p

Men förhoppnings vis så somnar han i vagnen innan bussen kommer.

Nu håller pappa Stoffe på att få honom att somna i vår säng, så ja ska strax ta min data och gå upp och avlösa han.

God natt på er!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0