renovering

snart(förhoppningsvis) ska vi börja me att göra iordning hallen på övervåningen. Så vi får sätta dit bäddsoffan vi köpte i somras :P

Men ja har så svårt att bestämma mig för en tapet. Golvet kommer att vitmålas, och förmodligen taket med.

Och sen trappen upp kommer att bli vit, och staketet som går mot trappen. Dock kommer inte väggen ner för trappen bli vit. Den kommer bli en annan färg. Vilken? Ja de vette fan.

Så färgen måste gå ihop med tapeten som hamnar på väggen.

Dom ja väljer mellan är:




Vad kan man ha för färg ner i trappen med dessa tapeter? Lila vill ja absolut inte ha, men kanske nån ljusgrön, ljus rosa eller ljus grå? Helst inte grönt då vi har lime grönt i hallen och barnrummet.

Eller...

denna


Och ha nån beige färg ner..?

Eller varför inte slå på stort och ta en fototapet?



Fast de blir liet för mordernt, då ja vill ha de där gamla stuket på de hela!
Usch så jobbigt det ska vara då!

De lutar mest mot den första tapeten :P


Avtryck
Postat av: Caroline

Oj va fin den första tapeten är!!! Den andra är inte så pjåkig den heller :)

2011-11-03 @ 17:24:54
URL: http://carolineaf.blogg.se/
Postat av: Petra

Åh, den bruna är såå fin. Den vill jag ha i antingen hallen eller sovrummet.

2011-11-03 @ 19:02:05
URL: http://exnextdoor.blogg.se/
Postat av: Vendela

Hejsan,

Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.

Maila mig på [email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

2011-11-04 @ 16:58:59

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0