Onsdag.

Njaa.

Natten har vart helt okej, eller rätt bra faktiskt. Sigge vaknade endast en gång i natt och ville ha mat. Dock va han väldigt svår att få och sova igår kväll.

Magknip till max.

Så han fick ligga i vår säng tills ja fått han lugn och han somna.

Men jag har hört honom några gånger i natt hur han pustat och stönat över magen. Men kl 9:15 och tyckte Sigge att de va dax för oss att gå upp. Så då gjorde vi de.

Nu sitter han i babysittern och jollrar. Själv ska ja koka mitt morron kaffe tänkte jag.

Och...

Är de inte sigge som "bråkar" om nätterna, och är de inte de så är de katterna. Och är de inte katterna så är de min karl....

Inatt vakna ja till flera gånger då han sprang upp och ner till toan och hörde hur han kräktes där. Magsjuka? !
Och så säger den dumme fan åt mig att "ligge inte så nära mig" i sängen. Ja men de är ju lätt när sängen är 160 ?
Men... bara för att han mådde dåligt och spydde stoppade de inte honom till att arbeta. Nej nej.
De är ju tur att han inte jobbar me människor, som normala folk gör :P
och ja vet preciiis hur de kommer låta på han när han kommer hem, att ja ska tycka synd om han.
Men nej nej nej.
Orkar man åka åh jobba så är de inge synd om han.

Jag hoppas de bara va nå tillfälligt iaf, för nån magsjuka har jag eller sigge varken tid/lust med!

Nu- morron kaffe!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0